Gå til hovedindhold

Vi er her for at hjælpe

Ring til kundeservice på 88 30 30 30. Alle hverdage mellem 8-19

Få hjælp, hvis du har brug for det

Vi har både tid og lyst til at hjælpe. Og vi holder også åbent, når du har fri. Så har du spørgsmål til for eksempel dit abonnement eller din regning, kan du kontakte os alle hverdage mellem klokken 8.00 og 19.00

Ring til kundeservice på 88 30 30 30

 

Vi er her for dig hver dag

Hvis du har tekniske problemer eller spørgsmål til teknikken, kan du kontakte vores tekniske support, der sidder klar til at hjælpe dig alle dage - også i weekenden og på helligdage.

Du kan kontakte teknisk support alle dage mellem klokken 08.00 og 22.00. Juleaftensdag og nytårsaften er åbningstiderne dog 08.00 til 18.00. 

Ring til teknisk support på 88 30 30 30

Spørgsmål

De mest stillede spørgsmål om tv

Vi har samlet de spørgsmål om tv, som vi ofte bliver spurgt om. Klik på emnerne og få svaret med det samme.

Hvilke tv-løsninger kan jeg vælge hos Stofa?

Hos Stofa kan du vælge imellem mere end 100 kanaler – de fleste i HD-kvalitet. 

  • Tv-pakker: Køb en tv-pakke med faste kanaler. Vælg imellem 3 tv-pakker. 
  • FritValg: Tilføj kanaler ovenpå din tv-pakke. FritValg består af op til 85 kanaler du frit kan vælge oven på din lille-, mellem- eller store tv-pakke.
  • MitTv: Køb dine kanaler enkeltvis uden tv-pakker. Betal kun for de kanaler, du ser og i de måneder, du ser dem. 

Skal man stadig have en tv-pakke, når man har Stofa MitTv?

Nej, Stofa MitTv er tv uden grundpakker/tv-pakker.

Kan jeg få SmartTv uden at have en tv-pakke?

Ja, med Stofa MitTv har du også Stofa SmartTv. Stofa MitTv kræver en Stofa SmartTv-boks, og med den har du samtidig adgang til SmartTv-funktionerne.

Brug for hjælp?

Vores kundeservice sidder klar hverdage fra 8-19.
Ring på 88 30 30 30 eller lad os ringe dig op.

Vi kan også fanges på online chat